loading...
بمب خنده
shadi arab بازدید : 45 سه شنبه 1393/03/20 نظرات (0)

به دختر عموم که 5 سالشه میگم:دخترا موشن مثل خرگوشن میگه پ ن پ همه مثل شما پسرا گاو گوساله ایم   

اصلا یه وضعی شده به خدا!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

میخوایم بریم خونه جدیدمون مامانم میگه این همه اثاثو باید با کامیون ببریم ؟! میگم : پ ن پ راست کلیک کن کات شون کن برو تو خونه جدیده پیست کن

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

دارم تند تند تایپ می کنم داداشم اومده میگه داری تایپ میکنی ؟ میگم: پ ن پ  کیبوردم خسته شده دارم ماساژش میدم.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

می خواستن بهروز خالی بند رو شکنجه ی روحی بدن می فرستنش تو اتاق گرد میگن برو یه گوشه بشین

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من شادی هستم 12 سالمه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه مطالبی بگذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 76
  • بازدید سال : 824
  • بازدید کلی : 4,787
  • کدهای اختصاصی
    سلام بچه ها
    مطالب

    1)قیافه ی من وقتی از بابام پول می خواهم

    2)شفق قطبی

    3)گوسفند زیبا

    4)درس

    5)آشپزی